Isnin, November 11, 2013

Wet World Shah Alam guna voucer Groupon


Hahaha...sungguh telus tajuk entry kali ni..mmg straight to the point..
Beli tiket melalui Groupon..so mmg ade sikit penjimatan disitu..
Kalau normal adult rm20 sorg, children rm10.. so dgn voucer ni total yg aku bayor adalah rm 36.. murahkan?
Pasni apelagi sila la rajin2 membelek Groupon..hihi



Baru perasan yg vocer nak xpired. tu yg amik cuti gak kamis lepas lagi plak xnak bwh si bujang sorg tu. kalu bwk xleh la mama nak buat aksi terjun tiruk..heheh. tinggai yer kat umah mama ayu..good boy aqiff..hihi



3 beranak. 2 beradik tu mmg xmandi pagi pon..jimat air kat umah kekek...eh aku pon xmandi jugekkk..kuikui..


tu dia si keding nia buat aksi terjun..kalah penerjun negara tu..ape panggalela ke namenya..kekek. ayer cetek pon bulehhh...


hololo...juin dah mcm model plak mama tengok...posing ala2 model swimming suit murah..rm15 je beli kat giant..kikiki
tapi mamadanidamia beli lagi murah rm10 je.. kat giant jugakk..huh dengki plak aku!!


 tengok tu...mcm2 aksi nia ni..gitu pon boleh..



 ahaks terselit 1 gambar aku..



Bespren katenya...nak turun pon pegang tgn..
 
 
Seronok dpt luangkan masa dgn anak2. dah lame xbwk budak2 ni mandi kolam.
asyik mandi kolam kat umah je..bosan la kan..huhu
pasni kolam mane plak kite nak terjun ye anak2? kekek...


2 ulasan:

  1. Hoho..mamadanidamia beli saiz dak 1thn masa tu..harusla seploh hengget..

    BalasPadam
  2. patut la. aku sampai xpuas hati xjumpe rega tu...kekek

    BalasPadam