Isnin, Disember 09, 2013

Karya Kufi by kufi store


Dah lama mencari frame ayat Al-Quran..nak gantong kat dinding area hall yg kosong tu.
sebey punya sebey terjumpe la fb kufi store.
berkenan sbb tulisan khat dia lain n unik gitu.
kebetulan lak diorg tgh wat sale sempena maal hijrah aritu..so price murah skit berbanding biasa.
apalagi aku pon terus boking n dgn muka xmalu siap buat payment 2x bayor..muahaha.
mujur diorg ok n melayan je karenah ngengade aku ni..hihi
jom tengok hasil karya diorang...
 
 
 
 
Bila dah buat boking n tempah frame+ ayat yg korang nak..diorg akan mesg dulu lakaran frame tersebut.
mcm aku..aku pilih frame canvas print n ayat 1000 dinar. so diorg send mcm kat bwh ni...





bile dah setuju n dah buat 1/2 payment....(heheh aku la tu) so diorg terus akan proceed mcm yg kite nak..




So..ni lah hasilnye...

tunjuk sipi dulu...kekek..



 
 taraaa... aku buat saiz 20 x 20 inchi. price berbeza ikut saiz ye...






dah siap gantong dah pon...mcm mane berkenan? kalu berkenan sila terjah fb diorg..

 

alhamdulillah tercapai sudah salah satu wishlist aku....
(hihi ni pon masuk wishlist jugak tau sbb nak membayornye pon udah 2x bayor...lap peluh!!)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan