Khamis, Oktober 29, 2009

Weekend lepas...

Weekend lepas xde aktiviti sgt..just dok umah mengemas..basuh baju..tgk tv..tidooo..hehehe. Aku dah stop overtime skrg ni..dah masuk 7 bln..xlarat dah weii.. Aku bab ngemas2 umah ok lg tp bab masak alahai...malas ya rabbi.. Mane taknye time aku masak baby dlm perut pon bersilat same..hehehe..same naik gak dia ngan mama yer.. keras2 perut aku jdnye. so, skrg ni lebih afdal kite oder saje di kedai..heheh..(ckp jelah pemalas).

Org la ckp start 6 @ 7 bln ni leh start basuh segala barangan baby. aku pon dgn smgtnye pg2 sabtu punggah la balik sume brg baby yg dah beli. masuk dlm bakul terus kasi basuh tp yg penting basuh dgn pencuci khusus utk baby yer ibuk2... bukan apa kulit baby time kecik2 ni adalah sensitip.


Haaa..part yg best ni time jemur tu. alahai kiut2 je baju2 ni..geram nengok. xdpt bygkn camne nanti baby aku pakai..hehehe...



comei jer tergantung...hehehe..


Ok..setel bab membasuh. ptg tu aku ade jemputan ke pembukaan butik pengantin membe study dulu. wahhhh...kagum betui dgn makcik sorg ni. tahniah zue..tercapai gak impian nak ade bisnes sendiri. Zue ni dari zaman blaja mmg dah kaki meniaga..xsangka plak menjadik skrg nih hhehee. ape2 pon aku doakan ko sukses n berjaya. Syabas betey!!

Butik yg diberi nama Astana Kristal, bukan restoran tu yer..hrp maklum. :P


Antara koleksi baju yg ada. byk lg tapi yg ni je sempat snap..



Pelamin yg meletop n kebaboom...


Sape2 yg berminat nak dptkan khidmat zue @ zunainah..leh layari astanakristal.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan