Rabu, Oktober 28, 2009

Hari Tuo Saya...

2 mggu ke...3 mggu yg lepas..xbrape igt dah, fakulti aku ade buat jamuan hari raya + sambut besday utk baby2 tuo ni..akhakhak (kejam giler ayat).. start bln 7 sampai 12. so, aku yg dilahirkan pd bln 10 adalah diraikan..ahaks. Malas cite panjang..layankan ajer citer bergambar ni..


wahhh...dah tuo2 gini pon dpt adiah. senyum melerek aku yer.. tu bos besor merangkap dekan fakulti aku.





Lepas amik adiah standby utk potong kek..hahaha. malu tapi mahuuuuu..!!!





Ini kek nyer..sayangnye nak potong. tambah2 kat muke aku. nmpak tak aku yg mane? cari sendiri la yer.. ikutkan 14 org yg diraikan..tp yg dtg cume 6 org je. jadi la dpd xde...





Ni la 6 org ygbertuah dpt potong kek..hehehe. ok la dah tuo2 ni ade gak yg nak celebrate kan...





1 ulasan: