Jumaat, November 13, 2009

Tentang Aku....

Tengok tajuk pon dah tau ape aku nak cite kali ni. Setelah 8bln menyembunyikan diri (ceeee..bile plak sembunyik), kali ni aku nak jaja gambo2 aku sepanjang aku pregnant ni. gambo kembang kempis aku..jgn kutuk dah wei..



2 bulan

Time ni perut xnmpak sgt..muncit skit la.. Muke je yg naik...eiii xsuke!





3 bulan
Still mantain lg..muke je bertambah lebor..huhuh..



4 bulan
Haa..dah nmpak perut tu dah..besor jugak yer...



5 bulan
Time ni dah start shopping brg baby. Beria aku pakai mask tu maklumlah time ni tgh hot H1N1..kene paksa pakai dgn laki kawe..maluuuu...


5 bulan ++
Emm..xperasan sgt sbb aku mghadap kamera.kalu aku senget skit sure nmpak perut tu. Nak habaq ni..kasut tu 1st time aku pakai tau..korg jgn igt aku cam mat salleh plak pakai kasut dlm umah..hehe..


6 bulan
Ni ketara nmpak kan?besor dah perut tu.. bukan stakat perut jer..dgn idung2 aku skali makin besor...huhu.. otw balik klate sempat singgah kaw. rehat Sg Yu. sape yg selalu gi klate tau la mane tempat nih...


6 bulan ++
Dgn mak buyung eda. jamuan hari raya + hari jadi. cube teka sape yg akan push dulu?heheh..



7 bulan
Ikutkan time ni berat dah 59kg..huhu. perut mmg besor la tp sbb aku duduk nmpak kocik plak..



7 bulan ++
Berat dah perut tu.. jln pon kengkang je..hehe. Muke mantain lebor..huhu..xsuke. ade petua nak kuruskn muke tak?
Gambo 8 bulan xsempat nak snap. tggulah kalu rajin.. itu pon kalu rajin la. kalu tak mmg xde la gambo tu.. aku boh gambo baby jelah nanti..hehe.
MamaDani : puas ati tak? :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan