Khamis, Oktober 10, 2013

Langsir Selepas Raya





Sebabnya tempah lepas raya posa aritu. ntah camne sebelum tu x terpk langsung nak tukar. dok hadap la langsir yg mule2 masuk umah ni  sampai terkoyak2 la langsir yg jarang tu. tu pon aku buat do no lagi. 
satu hari membe opis dok cerita psl tukau langsir umah dia...terus aku pon eh nak tukar la jugekk...hihi.
 
 
Ini langsir mule2 masuk umah dulu
tempah kat Tewah , tesco shah alam.







Langsir skrg...




Amacam...?? mesti korang pelik nape plak itam.. kikiki. ntah la jiwa aku ni minat itam putih plak..
kali ni aku tempah kat 2 kedai. langsir jarang tu kat tewah dan langsir itam  tu kat nagoya. harga sgt berpatutan la aku rase..murah kalu nak banding dgn jakel.
 
 
Close up skit...
Ni org panggil design ikea (walaupon design ni dah lama).. aku pon baru tau..hehe


 
 
 Waktu malam...




Ni langsir tingkap...simple je..
tingkap umah aku xbyk..maklum la umah intermediate..kiri kanan umah jiran..






Waktu siang...(siap ada model tido lagi...kekek..)




 
Dapat jugak aku langsir itam yg aku idamkan sgt..hehe. pasni projek nak wallpaper kan dinding ijo tu plak. tgh menabung duit ni..sehari rm1..cukup?? hehehe...
 

 

4 ulasan:

  1. cantik2...berapa tempah bt tu?

    BalasPadam
  2. dlm bajet aku...seratus lebih je termasuk kain, upah jahit sume

    BalasPadam
  3. Singgah sini. Cari info buat langsir sliding 😊. Lega dengar rm100 lbh je. Selamat berkenalan ena.

    BalasPadam
  4. Singgah sini. Cari info buat langsir sliding ��. Lega dengar rm100 lbh je. Selamat berkenalan ena.

    BalasPadam