Jumaat, Januari 04, 2013

KK Home Deco


Korang sempat pegi jualan akhir tahun tu? last 2 januari 2013 aritu... skrg kalu nak pi mintak maap la dah xdak...hehe. aku sempat la pi tu pon  pinjam member card dari kawan. kalu xde membe card mahai jugak. baik gi kedai romantika yg kat alam sentral tu..lg murah...

Meh tengok ape yg aku borong...



 snap dari bonet...kekek



- stand wood  RM9.90 pas less 30% RM 6.93
- bunga bulat 1 ketoi tu RM5.90 (buy 1 free 1)
- candle holder RM22.90 less 50% RM11.45
- lilin itam RM6.90 less 20% RM5.52





- bunga merah setangkai RM9.90 less 20 % RM7.92
- bunga kecik RM3.90 less 20% RM3.12
- bunga itam setangkai RM 12.90 (buy 1 free 1) aku amik 2 tangkai free lg 2

aku letak rega ni bukan utk nunjuk2 yeh. saje nak share ngan korang so nanti boleh la korang bandingkn rega dgn kedai lain...

jom tengok camne kerja org keras tangan nak mendeko...heheh






 bunga merah td aku main letak je kat vase ni. xde cucuk2 kat span pon..heheh. pastu bunga kecik2 tu pon main selit2 je kat mane aku suke... vase ni beli kat ikea...murah je xsampai sepuluh hinggit pong...





 taraaaa.....

heheh..belon tu bukan kat situ ye. tu koje anak buah aku la tu time buat besday juin aritu. aku lak malas nak ubah biorkan jelah... vase tu beli kat kk home deco gak.lupe nak masuk dlm senarai td.. price RM22.90 less 30%  RM16




 di situ tempatnya.... stand wood tu aku letak frame tu. kaki frame yg asal cam ringan sgt...xnak berdiri plak dia. candle holder tu standby la kan mane tau xde letrik leh gak pasang lilin tu...muahahah..




ni la serba sikit hiasan ruang tamu aku. minat itam putih lak . tinggai karpet je xdak lagi. dulu ade tp dah juai...hahaha. biasa la ade anak2 kecik ni..makanan berterabur sana sini.. penat nak ngemas... 

so, camne ok dok??





Tiada ulasan:

Catat Ulasan