Khamis, Disember 13, 2012

Goodbye En Pensonic...Welcome Mr Toshiba


Sebelum tu meh nak story kisah en pensonic ni... huhuuhu.....



 
 

Ni lah beliau... sudah sampai riwayatnye setelah 6 taun berkhidmat dgn aku. dari berdua dgn asben sampai la beranak 2 (dan nak masuk 3 dah) barulah dia buat perangai. dari kale grey sampai naik kuning..kekek...lasak sgguh aku kerjakan tapi alhamdulillah wpon berjenama PENSONIC tapi 6 taun gak la tahannya. TQ en pensonic..jasamu tetap aku kenang yeh.
 
Setelah berendam baju anak2 aku selama 3 hari...(kekek dasar malas nak basuh tgn)..maka terpaksa gak la cari pengganti en pensonic tu. servey2 kat tenet..bace forum psl wm last2 aku angkut bwk balik en toshiba...welcome to new home mr toshiba...kekeke.. nak tau sbb apa aku amik toshiba?
 
sebabnye :
 
warranty 2 tahun (jenama lain kebanyakan 1 tahun je)
harga dlm bajet aku...(ni yg penting..)
mula2 konpius nak amik toshiba or LG sbb price same je cuma kapasiti LG 7kg..toshiba 7.2kg. beza la jugak..
save elektrik .kebanyakan produk toshiba direka utk jimatkan letrik.. (wah kemain ckp mcm kan wakil jualan toshiba lak...kekek) tp betui sbb kat umah aku peti ais n tv  mmg cap toshiba. mmg menjimatkan nakkk..
 

 Ni la en toshiba...haiii..


Sesape leh ajarin aku camno nak tekan2. maklumla sebelum ni kenai mesin manual je..1st time hokey nak gune oto ni..cuak je...aku kan org kg...heheh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan