Khamis, September 20, 2012

SuaRaya UiTM 2012



Syawal dah berlalu tapi aku xabih2 dok citer psl raya lagi. ni kes  update blog semggu skali la ni...heheh. ni kisah raya kat tempat aku keje... kat mane lagi kalu bukan UiTM di hatiku (ewah!) kire peringkat  tertinggi la ni... tema kali ni Ala Arabian tapi setiap department/fakulti kena sediakan makanan mengikut negeri... so fak aku kena buat masakan Penang. nak tau kami pilih menu ape?? jeng....jeng....cer teka....

















char keow tiau terbaik wokkkk.... mmg sedap la ini char keow tiau.. nmpak tu mamu2 penang dah ready nak menggoreng..




Siap Dato' VC  dtg masak lagi tu...mmg hebat la tp tu la booth aku xmenang..menang sorak je kot sbb kecoh gile time ni. dgn bunyi penutup kuali...haishhh..kecoh tapi besttt...



Patutnye gambo atas tu kat bawah..tp aku malas dah nak susun..lantak la janji korang paham apa yg aku cuba sampaikan...kekeke

 ni la rupe booth kitaorg yg simple2 jer...




dah temanya arabian so yg pompuan berjubah n laki2 ni ntah la..dah mcm mamu penang plak..heheh

 begituuuu.... ce cari aku ? hehehe



 haa..time dato' vc sampai nak rasmi kan majlis ni so ade la persembahan skit. atas ni sume student2... kat bawah nanti ade la video time deme ni buat persembahan. ade tarian gelek n yg xtahan tu tiba 2 masuk lak tarian oppa gangnam style. tibe2 plak..tp dato' vc layan kite pon layankan jelah...ihik..



ni la booth yg menang. dari fakulti pendidikan.mmg layak la sbb cantik boothnye n siap ade penari gelek kat situ..  


 puan boleg yg cube inteprem kat situ. cume x gelek je...mau ade yg pitam hahah....


overall mmg best la suaraya ni. xsabar nak tggu taun depan lak..apekah temanya nanti? tp sempat ke..ntah2 dlm pantang..kekeke..




layannn....gangnam style suaraya uitm



Tiada ulasan:

Catat Ulasan