Isnin, September 03, 2012

Episod Raya 2012



Sebelum cerita ni basi..meh la aku story skit kisah raya kali ni. kang xdak plak kenangan utk raya posa 2012 ni. (mentang2 la raya belah asben..cube belah aku mau berpart2..kekek)

Kali ni raya lain skit sbb tibe2 je mek aku suh aku msk rendang plak.. sebelum2 ni k.ipar aku take over..xpon mek aku sendiri. tapi taun ni dia nak aku plak masak.(tu diaaa..dlm pala otak pebenda nak msk..xpenah buat..yg aku tau msk rendang ni campak2 je). aku lex2 je..ckp je okey padahal pas tu kelam kabut mesg kak aku kat kg suh mesg resepi...kekeke..senang. mlm raya tu mula la tugasan aku nak bikin rendang ayam n hasilnya alhamdulillah..abih licin hari raya tu jugak..kekeke..(kembang vontot bile ade yg puji2).. satu je spoil sbb xdan nak snap gambo..lupe terus nak amik..sampai la aku basuh kuali rendang tu baru teringat..hehe. xpelah nanti aku share resepi okay...


Pagi raya cam biasa la siapkan budak2 n mak budak pon same naik la melaramnye..sambil nggu asben balik dari masjid. biar dia tgk anak bini dah comei lote..baru la kite beraya together2..



 bersama mertua n adik ipar...

kami sefamily...
eh ade yg konpius nape aku xsedondon ngan anak2..tibe2 pink plak kann. mmg saje aku pilih gitu..nak lain skit..lagipon baju polkadot tu byk colour..so bleh je matchingkan. cume yg payah time nak cari tudung tu..nak ade kale ijo n pink. cari punye cari itu la yg beli ala2 pareeda celop..kekek



nia sampai tertonggeng2 nak bergambo...kekek



Lagi satu yg lain sbb taun ni membe dari kl siap dtg beraya ke klate. nmpak tu wnd...bukti sampai ke negeri cik siti wan kembang..hehe. kalu x kat jln shah alam je kali ni panjang skit langkahnye...



 thanks makcik sudi beraya n sempat la jamu durian klate n laksa penang (tibe2 lak laksa penang...heheh)


ok tu je la episod raya kali ni...baiii (mood malas nak pk ayat)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan