Rabu, April 15, 2009

Makan2 yang tidak disengajakan..





Tajuk agak pelik....tapi itulah faktanye. Ahad lepas abg kandung aku cal kate ptg nak mai umah.. aku pon oh!..okey dtg ler... Pastu bgtau hubby..hubby pon ckp kebetulan sepupu dia yg baru kawen aritu pon nak mai gak.. so..aku pon xkisah...okey silakan..

Tup2 xsampai seminit hubby bgtau lg kate membe dia pon nak join gak. Hah..sudah..! nak join ape plak...!? bukannye aku ade buat mkn2... apelagi xsenang duduk la aku. kehulu kehilir sambil dok pk "ape aku nak msk...ape aku nak msk"...

Last2 ini ler hasilnye...


tadaaa..!!!











magic wooo...



Telor dadar..


kangkung msk belacan n daging msk merah

ayam goreng kunyit..



tomyam campor


ikan msk sweet n sour


Hahha..sure korang xcaye aku yg mskkan?.. xbaik arr pk camtu.. mmg betui pon xmsk. aku cume goreng telor dadar je..huhu.. yg lain sumer Aroi Tomyam yg masak...hehehe

Dlm kegahirahan dok amik gambar lauk pauk..bleh plak aku terlupe nak snap gambo tetamu yg dtg..adehh!! xpo lah lenkali mai aku snap okey.... tata!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan