Selasa, Mac 31, 2009

Al-Kisah di Klate

PLKN

Mggu lepas balik bercuti kat klate. hubby ajak gi tgk adik ipar yg kene program khidmat negara. Uiihh!!..sib baik zaman aku dulu xde bende2 ngarut ni. kalu x masak la ko nak dok kat dlm tu selama 3 bln.. ape ko nak bikin..nak masak megi pon xbleh tau.. Tapi okey gak la program ni dibuat zaman skarang ni..remaja sekarang ni lain macam peel. hahaha..padan muke korang! Layan jelah gambo kat bwh ni..

ape ko tengok..??ihiks..

Ni la mangsanye ..heheh

Ni plak laki bini yg suke inteprem bab amik gambo..
Sekian laporan dari saya...:P

Crocs kah??

Balik dari melawat tu terus singgah kat Rantau Panjang. xde la nak beli ape pon..saje je nak jln2. Huh! jln2 ko kate..xde maknanye..hehehe. terjebak gak aku beli kasut kat bawah ni. nampak cute sgt pastu bile tanye rega dlm RM18..wahhh harus aku beli. Sekilas pandang mcm kasut getah yg mahai tu..crocs. bile dah 2 kali pandang baru la tgk cap monobo.. emm..made from thailand.. ahh..xkisah la dari mane janji aku sukaaa.. try la google website monobo sgt ceria okey!

Pakailah kasut cap monobo..hehehe

Tragedi...

Kisahnye mase balik dari spital krai..lebih kurang kul 8 mlm gitu tiba2 hubby gi rempuh lembu kat atas jln.. Time tu aku dok blakang so xprasan sgt camne keadaan kat situ. cume yg aku dok nmpak mmg lembu2 tu dok jln lengang lenggok tepi jln tu..xprasan plak yg kat tgh jln pon ade. Emm..apelagi xsempat nak elak..rempuh jelah.. Syukur alhamdulillah.. aku,hubby n adik ipar selamat..cume kete jelah..adoyaiii. Lembu tu plak emm..mmg ajal la kot.. Pas kene rempuh tu ..idup tp cedera parah la..so org2 kg xnak biar jd bangkai kat situ..kene la sembelih ..isk..isk.. sedih pon iyer. tp aku xkuar lgsung dr kete..dok diam2 kat dlm tu. bior la hubby yg setel kan..sape soh langgor?!..emm..


udah kemek..nak buat camno..hantar woksyop jelah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan