Khamis, Februari 26, 2009

Wayang..

Mlm semlm paksa hubby gi tgk movie Upin Ipin. Hajat hati nak tgk kat Bukit Raja..dekat skit ngan umah..last2 full plak, terpaksa la booking kat Bukit Tinggi.. Adoiii..sakit hati betui jln nak ke sana..penuh dgn trafic light. Sampai je sana lg 20 minit movie nak start hubby ajak mkn dulu. lapor katenye sbb sepanjang ari xjumpe nasik.. isk..isk..sian je dengor hehehe. so,mkn la dulu kat restoran ape ntah Toaster ke Toast.. heheh aku main sebut jer. Ok la.. kite makan dulu..!!
Menunggu oder dgn penuh kesabaran...


Oder dah sampai..apelagi...makan!!!!

Ni aku punye..aku tgk je hubby mkn..huhu..

Emm..bleh tahan jugak la movie ni.. kalu aku budak2 dpd 5 bintang aku kasi 6 bintang,bleh..!? heheh.. tp sbb aku dah tuo ni aku kasi 4 bintang jelah.. rase cam xcaya jer movie ni dari Malaysia..siapa sangka kan..?? Malaysia Bleh!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan